- Описание на финансовите инструменти и рисковете, свързани с тях
- Политика за изпълнение на клиентски нареждания за сделки с финансови инструменти
- Политика за предотвратяване и управление на конфликти на интереси
- Политика за регистриране на телефонните разговори
- Политика за управление на жалби
- Правила за личните сделки с финансови инструменти
- Правила за управление на продукти при създаване на финансови инструменти
- Правила за защита на лицата, подаващи сигнали или публично оповестявящи информация за нарушения
- Процедура и политика за категоризация на клиентите
- Политика за ангажираност
- Тарифа за таксите и комисионите
- Общи условия, приложими към договорите с клиенти
- Специални условия за предоставяните услуги чрез системата EFOCS
- Специални условия за ползване на EF MetaTrader 5
- Информация във връзка с устойчивостта в сектора на финансовите услуги
- Приложение № 1 към Политика за регистриране (запис) на телефонните разговори и съобщения и на електронните разговори и съобщения
- Политика за възнагражденията
- Политика за оценка, организация, управление, наблюдение и редуциране на риска